• CZ
  • EN

Pondělí – Pátek 07.00 - 18.00
Sobota – Neděle 09.00 - 14.00

+420 774 871 716
+420 778 487 013
+420 770 129 296

Služby

Co vše nabízíme?

Naše služby

Naše firma se snaží vyhovět a přizpůsobit přepravní služby veškerým požadavkům našich klientů a zajistit individuální přístup každému z nich. Zajišťujeme zejména mezinárodní kamionovou dopravu pro přepravu zásilek z místa nakládky až na místo určení prostřednictvím smluvních dopravců, kteří jsou vybavení sledováním GPS (možnost sdělit polohu vozidla kdykoliv během cesty). Jsme schopni zajistit i letecké nebo námořní přepravy pro zaoceánské destinace. Po dohodě jsme schopni zajistit i vystavení celních dokumentů pro Vaše zboží, které míří mimo EU nebo za oceán.

Samozřejmou součástí naší nabídky jsou kromě zajištění dopravy i kompletní služby v oblasti celní deklarace a Intrastatu, přímo v sídle naší společnosti v Hradci Králové.

Výhody

  • Individuální přístup
  • Cena
  • Rychlé jednání
  • Časová flexibilita
  • Celní deklarace – kompletní služby
  • Spedice

    Po stanovení požadovaného vozidla a datu nakládky přijede na nakládku VŽDY předem avizované vozidlo, které Vámi požadované zboží naloží a dle Vašich potřeb a dispozic zboží odveze přímo, bez překládání, další manipulace (tudíž s menším rizikem poškození zboží při manipulaci a překládání) na místo vykládky, kde je možnost vozidlo také avizovat dopředu, aby byl příjemce připraven na dodání zboží, vše je umožněno díky GPS sledování, kterým disponují veškeré vozy našeho vozového parku. Řidiči zboží zajistí tak, aby nebylo zboží poškozeno při přepravě a zákazník byl maximálně spokojen.

  • Skladování

    Naše firma zajišťuje nejen rozvozy a převoz zboží pro naše zákazníky, ale také skladování v našich skladových prostorách. Veškerá vozidla kamionové dopravy mají uzavřené pojištění na náklad v hodnotě 5 milionů a ostatní pojistné produkty jako např. zasilatelskou pojistku, pojistku odpovědnosti při manipulaci a další nezbytné dokumenty. Vaše zboží bude " v bezpečí" pojištěno i v případě neštastné události.

  • Poradenství

    Vždy jsme tu pro Vás. Můžete se kdykoli přijít poradit s našimi odborníky. Ochotně zodpovíme všechny dotazy a podáme cenné rady a připomínky. Obraťte se na nás s jakýmkoliv problémem, ať už se jedná o naplánování trasy, zvolení nejoptimálnější dokládky zboží, nebo o vypracování potřebných dokumentů v cizím jazyce.

  • Celní deklarace

    Našim klientům poskytujeme kompletní celní odbavení od kusových , kamionových, kontejnerových zásilek dovozů a vývozů až po složité celní případy, jako jsou režimy s ekonomickým účinkem /AZS PZS, certifikáty ,dovozní záznamy, karnety.

    SLUŽBY V CELNÍM ŘÍZENÍ

    – zastupování klientů v celním řízení
    – vystavování celních prohlášení do režimů dovoz, vývoz a TIR karnet
    – vystavování dokladů původu EUR l, T5, ATR aj.
    – vyplňování karnetů TIR, ATA, nákladních listů CMR, CIM a ostatních dokladů předkládaných k celnímu řízení
    – zajišťování celního dluhu pro všechny celní režimy
    – elektronický dovoz ICS
    – elektronický vývoz ECS
    – společný tranzit v systému TIR
    – zprostředkování dopravy (spolupracujeme s dopravní firmou www.juhaslogistic.cz)

    Ostatní celní služby

    - registrace firem na celních úřadech /EORI/
    - zařazení zboží do společného celního sazebníku /TARICu/
    - uplatnění preferenčního původu zboží
    - osvobození od cla , vrácení zboží
    - investiční celky v rozloženém stavu zařazené do jedné položky HS
    - výpočet celního dluhu a daní
    - žádosti pro celní řízení
    - celní projednání sběrných kamionů
    - dočasný celní sklad

    Využít můžete také naši poradenskou činnost či konzultaci týkající se aktuálních otázek při dovozu a vývozu zboží.
    Provádíme rovněž audity postupů v celní agendě, což je praktické zhodnocení obvyklých postupů při dovozu a vývozu zboží zaměřené na identifikaci rizik a možných úspor /doklad o původu zboží, dodatečná cla, vyrovnávací cla.

    Intrastat

    Zajistíme Vám kompletní vedení statistické evidencen INTRASTAT
    V případě, že obchodujete s ostatními členskými státy EU, se ujistěte, zda dodržujete veškeré statistické povinnosti.
    Povinnost vykazovat pravidelně data pro Intrastat /měsíční statistické hlášení / mají všechny obchodní firmy, které překročí tzv. asimilační práh pro vykazování tj. 8 mil Kč za kalendářní rok, zvlášt pro odeslání a přijetí. Tato statistika hlášení slouží pro sběr dat o pohybu zboží mezi členskými staty EU.

    V souvislosti s INTRASTATEM si dovolujeme nabídnou tyto služby:

    - zpracování a předání výkazů Intrastat v elektronické podobě místně příslušným celním úřadům
    - kontrolu hodnotových limitů odeslaného a přijatého zboží
    - zařazení zboží do položky celního sazebníku TARICu..

Zajímají Vás nějaké informace, nebo máte nějaké otázky?

Neváhejte a kontaktujte nás, velmi rádi Vám odpovíme.

Kontaktujte nás

Nebo na tel.: 774 871 716